Translate

Производствена концепция | dLambow

В практиката пазарната ориентация на фирмата обикновено се свързва с използването с няколко взаимосвързани концепции. Всяка от тези концепции поставя акцента върху точно определена страна от дейността на фирмата, която счита за определяща за нейния успех. Тези концепции са:
  1. Производствено ориентираната концепция;
  2. Продуктово ориентираната концепция;
  3. Търговска концепция;
  4. Концепция за социално-отговорния маркетинг.
При производствено ориентираната концепция главната задача на мениджъра на производството е да осигори високо качество на продукцията и нейното оптимално разпределение. Потребителят се интересува най- вече от ниската цена при средно качество и достъпността на стоката.



В сложния комплекс от равнището на цената, качеството на продукта и достъпността, всичко е относително и динамично. Задачата на мениджъра е да поддържа най- изгодната комбинация по оптималния начин. Тази най- стара управленска концепция продължава да заема важно място и в модерния маркетинг.


----------------

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля, само сериозни коментари. Публикуват се след одобрение на редактор.

Популярни публикации - В помощ на българите у нас и по света:

Посетители

Translate / Перевод

Последователи - Абонати: