Преимуществено търговската концепция се отстоява от група мениджъри, които са убедени, че потребителите никога няма да цялата гама от произвеждани продукти, а за да се измени структурата и ориентацията на потребителското търсене е необходимо агресивна търговска политика, която да наложи на пазара по- малко търсените и непредпочитани стоки с определени качества.
Ориентацията към продажбите политика (търговската концепция) се среща най- често в маркетинга
на организациите с идеална цел, напр. като от благотворителните фондове
до църквата и от политическите партии, до екологичните движения за
защита на природата или животните...
Към търговската концепция се ориентират преди всичко фирми с ограничен пазар, за съществуването на който потенциалният купувач незнае. такъв в повечето случаи е пазарът на застраховките от различен вид, пазарът на енциклопедични издания или др.
Към търговската концепция се ориентират преди всичко фирми с ограничен пазар, за съществуването на който потенциалният купувач незнае. такъв в повечето случаи е пазарът на застраховките от различен вид, пазарът на енциклопедични издания или др.
Няма коментари:
Публикуване на коментар
Моля, само сериозни коментари. Публикуват се след одобрение на редактор.