Бизнес само с една химикалка в ръка!
Може ли да изкарате хиляди левове само с един химикал! в ръка -
(трябва да го позлатите след това) и да се наслаждавате на живота без излишни финансови притеснения! Ако тази бизнес идея Ви изглежда съмнителна, значи не сте в час. Между другото, ако постоянно се съмнявате в това или в онова, ако постоянно си мислите, че някой Ви мами или заблуждава, кога може да ви остава време за бизнес и печалба?
Обясняваме и деята:
Пишман-бизнесмените постоянно се оправдават с подобни и всякакви други аргументи и по правило все някой друг им е виновен за нещо. А истината е, че те просто са пишман-бизнесмени. Работа на един бизнесмен е не да се оправдава с нещо или с някой, а постоянно, ежедневно да намира начини и решения на проблемите на другите хора. И точно за това му плащат. Край на лиричното отклонения.
Та могат ли да се изкарват пари само с един химикал в ръка?
Могат, разбира се! Не е ли очевидно! Журналистите какво правят? Пишат! И с това си изкарват хляба. А един технолог какво прави? - Пише технология и затова му плащат. Писателите какво правят? Пишат романи и някои от тях стават милионери. Например, авторката на Хари Потър. Толкова ли е извънземна тя, че и Вие да не може да го правите, поне отчасти?
А един съставител на реклами?
Пише рекламни текстове. Стига да ви се работи! Писането (с една химикалка в ръка) е лек, приятен, завладяващ бизнес! Вероятно обърнахте внимание, че не нарекох писането „работа“, а „бизнес“. Защото какъв бизнес може да е това да пишете по поръчка за някой вестник, за което да Ви плащат заплата? Все пак хората са различни. Ето какво ни пише наша клиентка за наша бизнес разработка, свързана с писането:
„Искам да Ви благодаря за вашите бизнес разработки.
Убедих се, че предоставяте систематизирана и сериозна
информация на своите клиенти.' Невелина П., Сливен
Убедих се, че предоставяте систематизирана и сериозна
информация на своите клиенти.' Невелина П., Сливен
Конкретна идея за бизнес чрез писане с химикалка
Нека сега да видим една конкретна идея за бизнес чрез писане. Всеки град или област притежава забележителности, понякога уникални. Вземете и изгответе списък на забележителностите в своя район. Картотекирайте ги. Разгледайте също стари и нови туристически карти. Те също ще Ви дадат идеи за бизнес.
Посетете библиотеките.
Изровете за всеки обект интересни данни и статистики. Направете си копия от документите и ги добавете към досието на всеки обект. Посетете съответните отдели в Общината (култура, земеделие, стопанство) и ако случите на любезни и отзивчиви служители, ще получите още 'тонове' полезна информация. Разпределете и нея.
Планирайте маршрутите
След това подгответе и планирайте оптимални маршрути до Вашите обекти. Посетете ги последователно. Идете на място. Разгледайте ги внимателно. Снимайте ги. Водете си бележки за впечатленията си. Прибавете и тях към досиетата. Допълнете данни за всеки обект като:
- - година на възникване,
- - периоди на развитие,
- - характерни особености,
- - куриозни събития,
- - известни личности, с които е свързан обекта и т.н.
Компютърен набор на текста.
Когато материала набъбне достатъчно и е готов, дайте го за компютърен набор (мислете след време да имате собствен компютър, ако още нямате и сами да си правите наборите). Добавете, на подходящи места, интересни картинки, свързани с изложението (силно желателно е картинките да бъдат Ваша собственост и да сте ги правили лично - един фотоапарат - и готово).
Оформете челната страница
Накрая оформете челната страница на труда си със заглавие, автор, дата, място на написването. И вече имате свой собствен пазарен продукт, при това - доста уникален, ако някой друг не Ви е изпреварил в реализацията на тази идея.
|
Бизнесът е да приготвиш собствен продукт
Сега внимавайте! Много хора си представят бизнеса като да приготвиш собствен продукт и ... да чакаш някой да се препъне в него, че да го купи. Те си нямат представа от продажбата. За да не изпадате и Вие в тази ситуация, започнете да изпращате темите си за публикуване в редакциите на по-известните вестници и списания, а след това и до всички издания, за които имате адреси и данни.
Работете редовно и упорито - химикалката да не спира да пише
Как иначе едно издание може да научи, че имате ценна и потенциарно интересна за техните читатели информация. Работете редовно и упорито по рекламата на Вашите работи. Това е най-важното. Печатни издания в България има колкото желаете. Упорствайте!
Постоянен дописник - идеалният бизнес с химикалка в ръка
Така постепенно ще придобиете статута на постоянен дописник и ще започнат да Ви изпращат заявки „по поръчка“ да отразявате определени събития или забележителности. А отделно ще пласирате редовно и свои готови разработки., като тези тук: Готови бизнес разработки под ключ.
Английския език
Ако навреме изучите и английския език с някой чудесен онлайн самоучител по английски език, скоро може да прeнесете дейността си и зад граница, предлагайки своите интересни дописки (най-интересните от тях) и на задгранични издания - бизнес в чужбина.
Работа в чужбина с една химикалка в ръка
Работа в чужбина с една химикалка в ръка
А по света издания, плачещи за куриозни, интересни, необичайни дописки и локални новини има колкото желаете. Станете техен хонорован представител за района или региона, в който се подвизавате основно. Или с други думи казано, накарайте химикалката да работи и след това яжте и пътувайте без пари, като използвате едни от най-ценните документи на света - прес-пропуска. И всичко това е напълно по силите Ви. Направете го. Ето тук е златния шанс за Вас, бизнес само с една химикалка в ръка, която може да Ви позлати от глават до петите.
----------------
Няма коментари:
Публикуване на коментар
Моля, само сериозни коментари. Публикуват се след одобрение на редактор.