Translate

Бизнес с химикалка в ръка! | dLambow


Бизнес само с една химикалка в ръка!

 

Може ли да изкарате хиляди левове само с един химикал! в ръка - 

(трябва да го позлатите след това) и да се наслаждавате на живота без излишни финансови притеснения! Ако тази бизнес идея Ви изглежда съмнителна, значи не сте в час. Между другото, ако постоянно се съмнявате в това или в онова, ако постоянно си мислите, че някой Ви мами или заблуждава, кога може да ви остава време за бизнес и печалба?


 

Обясняваме и деята: 

Пишман-бизнесмените постоянно се оправдават с подобни и всякакви други аргументи и по правило все някой друг им е виновен за нещо. А истината е, че те просто са пишман-бизнесмени. Работа на един бизнесмен е не да се оправдава с нещо или с някой, а постоянно, ежедневно да намира начини и решения на проблемите на другите хора. И точно за това му плащат. Край на лиричното отклонения.

Та могат ли да се изкарват пари само с един химикал в ръка? 

Могат, разбира се! Не е ли очевидно! Журналистите какво правят? Пишат! И с това си изкарват хляба. А един технолог какво прави? - Пише технология и затова му плащат. Писателите какво правят? Пишат романи и някои от тях стават милионери. Например, авторката на Хари Потър. Толкова ли е извънземна тя, че и Вие да не може да го правите, поне отчасти?

А един съставител на реклами? 

Пише рекламни текстове. Стига да ви се работи! Писането (с една химикалка в ръка) е лек, приятен, завладяващ бизнес! Вероятно обърнахте внимание, че не нарекох писането „работа“, а „бизнес“. Защото какъв бизнес може да е това да пишете по поръчка за някой вестник, за което да Ви плащат заплата? Все пак хората са различни. Ето какво ни пише наша клиентка за наша бизнес разработка, свързана с писането:

„Искам да Ви благодаря за вашите бизнес разработки.
Убедих се, че предоставяте систематизирана и сериозна
информация на своите клиенти.' Невелина П., Сливен

Конкретна идея за бизнес чрез писане с химикалка

Нека сега да видим една конкретна идея за бизнес чрез писане. Всеки град или област притежава забележителности, понякога уникални. Вземете и изгответе списък на забележителностите в своя район. Картотекирайте ги. Разгледайте също стари и нови туристически карти. Те също ще Ви дадат идеи за бизнес.

Посетете библиотеките. 

Изровете за всеки обект интересни данни и статистики. Направете си копия от документите и ги добавете към досието на всеки обект. Посетете съответните отдели в Общината (култура, земеделие, стопанство) и ако случите на любезни и отзивчиви служители, ще получите още 'тонове' полезна информация. Разпределете и нея.

Планирайте маршрутите 

След това подгответе и планирайте оптимални маршрути до Вашите обекти. Посетете ги последователно. Идете на място. Разгледайте ги внимателно. Снимайте ги. Водете си бележки за впечатленията си. Прибавете и тях към досиетата. Допълнете данни за всеки обект като:
  • - година на възникване,
  • - периоди на развитие,
  • - характерни особености,
  • - куриозни събития,
  • - известни личности, с които е свързан обекта и т.н.

Компютърен набор на текста. 

Когато материала набъбне достатъчно и е готов, дайте го за компютърен набор (мислете след време да имате собствен компютър, ако още нямате и сами да си правите наборите). Добавете, на подходящи места, интересни картинки, свързани с изложението (силно желателно е картинките да бъдат Ваша собственост и да сте ги правили лично - един фотоапарат - и готово).

Оформете челната страница 

Накрая оформете челната страница на труда си със заглавие, автор, дата, място на написването. И вече имате свой собствен пазарен продукт, при това - доста уникален, ако някой друг не Ви е изпреварил в реализацията на тази идея.



Бизнесът е да приготвиш собствен продукт 

Сега внимавайте! Много хора си представят бизнеса като да приготвиш собствен продукт и ... да чакаш някой да се препъне в него, че да го купи. Те си нямат представа от продажбата. За да не изпадате и Вие в тази ситуация, започнете да изпращате темите си за публикуване в редакциите на по-известните вестници и списания, а след това и до всички издания, за които имате адреси и данни.

Работете редовно и упорито - химикалката да не спира да пише

Как иначе едно издание може да научи, че имате ценна и потенциарно интересна за техните читатели информация. Работете редовно и упорито по рекламата на Вашите работи. Това е най-важното. Печатни издания в България има колкото желаете. Упорствайте!

Постоянен дописник - идеалният бизнес с химикалка в ръка

Така постепенно ще придобиете статута на постоянен дописник и ще започнат да Ви изпращат заявки „по поръчка“ да отразявате определени събития или забележителности. А отделно ще пласирате редовно и свои готови разработки., като тези тук: Готови бизнес разработки под ключ.

Английския език 

Ако навреме изучите и английския език с някой чудесен онлайн самоучител по английски език, скоро може да прeнесете дейността си и зад граница, предлагайки своите интересни дописки (най-интересните от тях) и на задгранични издания - бизнес в чужбина.

Работа в чужбина с една химикалка в ръка

А по света издания, плачещи за куриозни, интересни, необичайни дописки и локални новини има колкото желаете. Станете техен хонорован представител за района или региона, в който се подвизавате основно. Или с други думи казано, накарайте химикалката да работи и след това яжте и пътувайте без пари, като използвате едни от най-ценните документи на света - прес-пропуска. И всичко това е напълно по силите Ви. Направете го. Ето тук е златния шанс за Вас, бизнес само с една химикалка в ръка, която може да Ви позлати от глават до петите.

----------------

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля, само сериозни коментари. Публикуват се след одобрение на редактор.

Популярни публикации - В помощ на българите у нас и по света:

Посетители

Translate / Перевод

Архив на блога

Последователи - Абонати: