Магазин за дамско облекло

Факторите на микромаркетинговата среда са следните:
- Потребители (клиенти)
- Доставчици
- Маркетингови посредници
- Конкуренти
- Контактни аудитории
Клиентите на магазина за дамско облекло са, разбира се, най-вече дамите. В нашия случай потребители ще са отделни лица, купуващи стоката за лично потребление. Дамите, желаещи да са красиви и добре облечени са много на брой. Затова е добре дрехите в магазина да обхващат широка възрастова група. Да са предназначени за ученички, студентки, както и за по-възрастни жени, обичащи да са стилни.
Целите и мотивите на дамите
Тъй като трябва да се съобразите с мотивите, целите и критериите за покупката на дрехи от страна на дамите, облеклата ще са модни, елегантни, до някаква степен фрапантни, но не прекалено натрапчиви и екстравагантни. Целите и мотивите на дамите, които ще ги закупуват са да бъдат в крак с модата, да облекат качествени дрехи, в които да се чувстват красиви и привлекателни и да позволяват да изразят собствения си стил.Финансови фактори за цените
Съобразявайки се с финансовите фактори цените ще бъдат сравнително достъпни, но на това трябва да обърнете внимание малко по-късно. Относно посредниците вероятно ще е по-изгодно да пазарувате директно от производителя, вместо да използвате посредници. Пряката доставка ще Ви бъде по-изгодна, защото ще Ви даде възможност стоките да бъдат доставени транзитно.Среда е конкуренция в бизнеса
Много важен фактор от микромаркетинговата среда е конкуренцията. Отварянето и представянето на магазина Ви ще бъде повлияно в значителна степен именно от съществуващата конкуренция. Това е факт, тъй като има множество магазини, особено за дамски облекла. Затова е добре Вашия магазин да се намира на главна улица, близо до центъра, като край него най-вероятно ще има и други подобни.Пазарни и конкурентни проучвания.
Първо е добре да разучите състоянието на конкурентите в бизнеса с дамско облекло - каква стока продават в своите магазини, какво е качеството и, на каква цена реализират продажбите, до каква степен облеклата отговарят на модните тенденции и т.н. Сравнявайки своите стоки с тези на конкурентите се опитайте да откриете техните по-слаби страни, Вашите по-силни страни и да се възползвате от тях.----------
Още препоръки, мнения и допълнения по темата може да четете и правите по-долу - в коментарите.
Няма коментари:
Публикуване на коментар
Моля, само сериозни коментари. Публикуват се след одобрение на редактор.