Управление на всяка продажбите
Необходимата работа по управление на насърчаване на продажбите трябва да отговаря на изискванията за икономическа ефективност на Вашата фирма. Успехът й зависи от умението- - да се дефинират продажбените цели,
- - да се избере удачна управленска структура на търговския апарат във фирмата (разпределение по области, клиенти и продукти) и
- - да се определят търговските агенти.
- - да се подберат правилните стимули за насърчаване на продажбите
Насърчаване на продажбите.
През последните години значението на насърчаването на продажбите силно нараства, донякъде за сметка на рекламата. Фактори във фирмата, като:- - наличие на свободни производствени мощности,
- - засилена конкуренция между новите продукти,
- - нарастване на самообслужването в търговията,
Средства за насърчаване на продажбите.
За насърчаване на продажбите всяка фирма използва широка гама от средства за краткосрочно стимулиращо въздействие- - купони,
- - премии,
- - безплатни образци,
- - конкурси,
- - лотарии и пр.
- - ясно да дефинира своите задачи,
- - да избере подходящите средства,
- - да разработи предварително пазара и
- - да осъщества на практика съответната програма за стимулиране и
- - да направи оценка на постигнатите резултати от прилагането на съответната фирмена програма.
Още препоръки, мнения и допълнения по темата може да четете и правите по-долу - в коментарите.
Няма коментари:
Публикуване на коментар
Моля, само сериозни коментари. Публикуват се след одобрение на редактор.