Фирмен маркетинг
За да изясним значението и същността на фирмения маркетинг, преди това трябва да изясним някои по-първични понятия. Нека първо се спрем на разликите, които съществуват между маркетинга и продажбите. За да изясним значението на фирмения маркетинг и продажби като понятия, преди това трябва да схванем тяхната насоченост. Затова първо се погледнем на разликите, които съществуват между маркетинга и продажбите.
Продажбите се фокусират върху потребностите на продавача,
а маркетинга - върху потребностите на купувача.
Продажби на фирма.
Във всяка фирма продажбата се занимава с необходимостта продавача да превърне даден свой продукт в пари - да го осребри. Докато маркетинга изучава идеята за удовлетворяван потребностите на потребителя посредством фирмения продукт и целия набор от дейности, свързани със създаването, доставката и консумацията на този продукт. Въпроси, на които можем да отговорим само от гледната точка на клиента, потребителя на продукта.----------
Още препоръки, мнения и допълнения по темата може да четете и правите по-долу - в коментарите.
Няма коментари:
Публикуване на коментар
Моля, само сериозни коментари. Публикуват се след одобрение на редактор.