Критерий на купувача за произвеждания продукт.
Субективна преценка на мениджърите.
Но имат случаи, когато фирмите стават жертва на субективната преценка на мениджърите, като се доверяват на авторитети, които се разминават с оценките на потенциалните купувачи на съответния продукт. Затова всяка стъпка в подготовката и предлагането на новия продукт на пазара е рискована, ако не се базира върху надеждна информация за мненията и предпочитанията на потенциалните купувачи.Иновационен процес във фирмата.
Въпросите на иновационния процес в бизнеса и неговото развитие заемат важно място в маркетинговото управление на фирмата. Всяка нова версия, модификация или нов модел на продукта да се предшества не само от рекламна компания, но и от сериозно проучване на мнението на потенциалните потребители, е част от печелившата продуктова концепция.----------
Още препоръки, мнения и допълнения по темата може да четете и правите по-долу - в коментарите.
Няма коментари:
Публикуване на коментар
Моля, само сериозни коментари. Публикуват се след одобрение на редактор.