Translate

Продуктова концепция в бизнеса

Критерий на купувача за произвеждания продукт.

Решаващият критерий за купувача при продуктово ориентираната концепция е качеството на продукта. Те виждат основната си задача в производството на стоки, които притежават най- високи експлоатационни качества и носят най- голямо удовлетворение на потребителя. Това е вярно тогава, когато купувачът е способен да оцени по достойнство качеството на продукта, произвеждан от бизнеса.

Субективна преценка на мениджърите.

Но имат случаи, когато фирмите стават жертва на субективната преценка на мениджърите, като се доверяват на авторитети, които се разминават с оценките на потенциалните купувачи на съответния продукт. Затова всяка стъпка в подготовката и предлагането на новия продукт на пазара е рискована, ако не се базира върху надеждна информация за мненията и предпочитанията на потенциалните купувачи.

Иновационен процес във фирмата.

Въпросите на иновационния процес в бизнеса и неговото развитие заемат важно място в маркетинговото управление на фирмата. Всяка нова версия, модификация или нов модел на продукта да се предшества не само от рекламна компания, но и от сериозно проучване на мнението на потенциалните потребители, е част от печелившата продуктова концепция.
----------
Още препоръки, мнения и допълнения по темата може да четете и правите по-долу - в коментарите.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля, само сериозни коментари. Публикуват се след одобрение на редактор.

Популярни публикации - В помощ на българите у нас и по света:

Посетители

Translate / Перевод

Архив на блога

Последователи - Абонати: